meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Cursiste had nieuwe macrolens aangeschaft en vroeg me of ze een korte cursus 'Macrofotografie' bij mij kon volgen, want: 'zij en de lens werden maar (Lees verder) geen vriendjes'.
Al na 2 lessen zien we de kwaliteit van haar foto's sterk verbeteren en is ze helemaal blij met haar nieuwe lens, de prachtige foto's die ze er nu mee weet te maken en hier en daar nog een paar van mijn tips.. 🙂
Loop jij nou ook rond met (Macro)fotovragen die je maar niet opgelost krijgt? Ik help je graag op weg!

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Kadotip: wist je dat FotoDeVoogd fotocadeaubonnen uitgeeft? In te wisselen voor bijvoorbeeld de workshop Waddenfotografie, of een mooie Waddenfoto op canvas, of de fotocursus.. Info (Lees verder) op:

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
Hoe houd je als ondernemer dat vakantiegevoel vast?

5 tips om met zin weer aan het werk te gaan Dat heerlijke vakantiegevoel kent iedereen wel. Geen wekker, tijd…
lees het artikel

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
Gerda De Voogd
Comment hidden. Show this comment
Gerda De Voogd Laat ik nou voor mn werk aan en op het Wad fotograferen! Wad een kadootje. Dan neem ik de andere zaken er wel voor lief bij.. 🙂
Henriëtte Veenstra
Comment hidden. Show this comment
Henriëtte Veenstra Dank voor deze fijne binnenkomer op m'n eerste werkdag na de vakantie @klaarzegers !

De deelnemer stond tot nu toe met lege handen: "Ik sta voor de lastige uitdaging afspraken met potentiele klanten te maken door telefoongesprekken. We ondervinden (Lees verder) als regionaal bedrijf concurrentie van 3 landelijk bedrijven waar de klanten al jaren hun zakelijke diensten gebruiken.

Als ik bel ben ik snel uit het veld geslagen als een klant nee zegt.

Dat wil ik anders. Kan je mij daar bij helpen?“

Na de online training in combinatie met telefoongesprekken voor training en coaching zijn de volgende resultaten bereikt:

# Telefoongesprekken verlopen met flair waarbij de deelnemer een persoonlijke stempel op drukt

# Afspraken worden gemaakt met klanten die al jaren gebruik maken van andere aanbieders

# De nieuwste inzichten van verkoop worden met collega's gedeeld en toegepast

4 essentiële succesfactoren van telefonisch verkoop van zakelijke diensten worden structureel ingezet. Dat levert een stevig fundament voor verkoop en kansen worden nu wel benut.

Nuttig voor zakelijke dienstverleners zoals recruiters, autoverkopers, marketeers.

Interesse?
Ontdek meer bij https://devries-adviesentraining.com/vernieuwd-online-training-opdrachten-uit-telefoongesprekken/

Ga je diensten overtuigend presenteren waardoor je meer gaat verkopen. Klanten enthousiast voor jouw kiezen en andere niet meer gaan benaderen.

P.S.
Ken jij iemand voor wie deze training interessant is?
Delen is fijn. Ontvang een aantrekkelijke provisie als verkoop van deze training door je initiatief tot stand komt.

#klantenwerving #zakelijkedienstverlening

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.