#zakelijke

Weet jij als zakelijke dienstverlener welke 3 woorden altijd werken bij het bezwaar van de klant "te duur...". 3 woorden die de kans op een (Lees verder) deal gigantisch doen groeien.

Deze 3 woorden zijn "hoe bedoel je...?"

De voordelen van deze opmerking zijn:
# De bal teruggeven aan de klant en hij zo exact mogelijk aangeeft wat hij te duur vindt.
# Dat de klant zijn mening geeft over je dienst.
# Gericht gaan inspelen op de wensen van de klant.
# Door de LSDD methode (luisteren, samenvatten, doorvragen en doorpakken) dat je controleert of je de klant goed begrepen hebt.

Dat voorkomt peperdure misverstanden, eindeloze twistgesprekken en weinig geld verdienen.
In de kern draait het om de wensen van de klant. En door de woorden “hoe bedoel je … ” start het verkoopgesprek.

Je komt snel tot de kern en overbodige details worden achterwege gelaten. Je bereikt in minder tijd betere verkoopresultaten.

#verkoop #zakelijke #diensten

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
Richard ST De Vries
Comment hidden. Show this comment
Richard ST De Vries Bedankt voor de like Maurice Knevelman

(Vernieuwde) Handleiding Telefonische Verkoopgesprekken:
🚀 Ontdek hoe je door een effectieve voorbereiding meer opdrachten uit telefoongesprekken haalt zonder pusherig te zijn.
🚀 Voor de zakelijke dienstverlener die (Lees verder) meer opdrachten wil halen uit telefoongesprekken zonder stress en slapeloze nachten.
🚀 Je met een glimlach gaat bellen naar klanten door een persoonlijk bel script zodat je nooit met je mond vol tanden komt te staan

3 Handige elementen voor meer opdrachten en geld verdienen met je zakelijke dienstverlening

De handleiding Telefonische Verkoopgesprekken is geschikt als je opdrachten moet verwerven en daarmee geld wil verdienen met je zakelijke dienstverlening.

“Door het verlies van een grote klus moest ik snel actie ondernemen om weer nieuwe opdrachten te krijgen… en om ondernemers te laten weten wie ik ben en wat ik doe bleef er maar één ding over: (lauw) bellen"

De handleiding zorgt dat je in minder tijd en minder verspilling van geld aansprekende resultaten gaat halen:

Nuttig als je:
🚀 Als een berg opziet tegen het bellen naar bestaande- en potentiële klanten
🚀 Niet verder komt dan de eerste 20 seconden

Voor een bescheiden investering kom je in het bezit van deze handleiding. Bestel hier

Ga opdrachten en omzet binnenhalen

#handleiding #zakelijke #dienstverlener

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Waarschuwing: Voorkom deze klassieke fout bij bel acties. Breng zakelijke diensten kansrijk onder de aandacht

Het bellen naar potentiële klanten heeft een slecht imago. De algemene (Lees verder) opinie is dat het uit de tijd is omdat het niets oplevert.

Ontdek hoe je door het vermijden van de meest gemaakte fout je positief gaat onderscheiden van anderen.

Je kansen gaat benutten die anderen laten liggen. Je zakelijke diensten onder de aandacht komen van potentiële klanten.

Het bellen naar potentiële klanten zonder bel script is als schieten met een schot hagel op een groot veld. Je raakt altijd wel iets. Al is het maar de grond.

Deze aanpak zet weinig zoden aan de dijk. Het is verknoeien van tijd en van energie. Het resultaat is altijd weer een schamele oogst.
Het gevolg is dat datgene uitkomt wat je al dacht “zie je wel, bellen naar klanten levert helemaal niets op”.

Je motivatie zakt naar het vriespunt. Dat is jammer. Je mist daardoor onnodig kansen met potentiële klanten in gesprek te komen.

Ontdek hier de waarde van een bel script https://devries-adviesentraining.com/waarschuwing-voorkom-…/

#klantenwerving #belscript #zakelijke #diensten #training

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.