18 voornemens voor slimme telefonische verkoopgesprekken voor zakelijke dienstverleners. Bereik in minder tijd meer omzet in 2019.

Deze adviezen voorkomen dat je gaat schieten met hagel. (Lees verder) Je gaat slim klanten werven door telefonische verkoopgesprekken.

1. Bepaal doel en doelgroep
Geef antwoord op de vragen:
– Welke specifieke klanten ga je bellen en wat wil je bereiken?
– Wanneer ben je tevreden over de resultaten van de telefonische verkoopgesprekken?

Voornemen:
Maak een Plan van Aanpak. Geef antwoord op bovenstaande vragen. Controleer regelmatig hoe het gaat met waarmaken van het voornemen.

2. Wat wil je de klant duidelijk maken over je zakelijke dienstverlening?
Je hebt bij een telefonisch verkoopgesprek weinig tijd met een klant ‘in gesprek te gaan’.
– Maak kraakhelder wat je de klant gaat vertellen.
– Weet het interessante van je dienst in 2 zinnen trefzeker te verwoorden.

Voornemen:
Zet op papier wat het waardevolle van je dienst is voor de klant. Evalueer na een aantal gesprekken of je een snaar weet te raken bij klanten.

Lees hier https://devries-adviesentraining.com/18-voornemens-voor-sl…/ alle voornemens.

#voornemens #slimme #aanpak #telefonische #verkoopgesprekken
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.