Weet jij de klassieke fout van zakelijke dienstverleners bij - telefonische - verkoopgesprekken? Waarom zij met lege handen staan en steeds angstiger worden te gaan (Lees verder) bellen?

Bij 99 van de 100 telefoongesprekken wordt de klant bedolven onder details en voelt de druk direct te moeten beslissen.

Het gevolg?
De klant irriteert zich binnen 9 seconden en luistert met een half oor. Als je al geluk hebt…

Een gouden vuistregel is visueel te verwoorden waarvoor je belt en of het schikt.

Je voordelen zijn:
# In een mini seconde neemt de klant de beslissing of hij in gesprek wil
# Je toont respect voor de tijd van de klant
# De kans op een klik met de klant groeit

Zonder contact geen interactie. Voor het gesprek heb je een beeld gevormd wat de klant doet. 2 of 3 vragen heb je paraat om de mening van de klant te horen. Dat is je routekaart van het gesprek.

Je controleert daarmee of de klant behoefte heeft aan je zakelijke diensten.

Voordelen van deze aanpak is:
# Dat je weinig nee's hoort
# Geen uren en uren kwijt bent zonder resultaat
# Dat je geld binnenhaalt doordat je afspraken maakt
# Dat je proactief gedrag toont en gaat bellen

Wil jij omzet halen uit telefoongesprekken?

Volg (kosteloze) online cursus Opdrachten uit telefoongesprekken. Klik hier voor toegang https://devries-adviesentraining.com/kosteloze-online-cursus-opdrachten-uit-telefoongesprekken

#opdrachten #onlinecursus
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.