De deelnemer stond tot nu toe met lege handen: "Ik sta voor de lastige uitdaging afspraken met potentiele klanten te maken door telefoongesprekken. We ondervinden (Lees verder) als regionaal bedrijf concurrentie van 3 landelijk bedrijven waar de klanten al jaren hun zakelijke diensten gebruiken.

Als ik bel ben ik snel uit het veld geslagen als een klant nee zegt.

Dat wil ik anders. Kan je mij daar bij helpen?“

Na de online training in combinatie met telefoongesprekken voor training en coaching zijn de volgende resultaten bereikt:

# Telefoongesprekken verlopen met flair waarbij de deelnemer een persoonlijke stempel op drukt

# Afspraken worden gemaakt met klanten die al jaren gebruik maken van andere aanbieders

# De nieuwste inzichten van verkoop worden met collega's gedeeld en toegepast

4 essentiële succesfactoren van telefonisch verkoop van zakelijke diensten worden structureel ingezet. Dat levert een stevig fundament voor verkoop en kansen worden nu wel benut.

Nuttig voor zakelijke dienstverleners zoals recruiters, autoverkopers, marketeers.

Interesse?
Ontdek meer bij https://devries-adviesentraining.com/vernieuwd-online-training-opdrachten-uit-telefoongesprekken/

Ga je diensten overtuigend presenteren waardoor je meer gaat verkopen. Klanten enthousiast voor jouw kiezen en andere niet meer gaan benaderen.

P.S.
Ken jij iemand voor wie deze training interessant is?
Delen is fijn. Ontvang een aantrekkelijke provisie als verkoop van deze training door je initiatief tot stand komt.

#klantenwerving #zakelijkedienstverlening
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.