Voorkom door een bel script nodeloos tijdsverlies, frustratie en verkwisting van geld bij bellen naar klanten. Hoe je dat effectief aanpakt, ontdek je hier...

Wat mij (Lees verder) opvalt bij het analyseren van 1000-den telefonische verkoopgesprekken is dat de klant het gevoel krijgt direct te moeten tekenen voor een zakelijke dienst. De dienstverlener denkt dat de klant van de hoed en de rand weet. In is voor actie.

Dat kan slimmer.

✔ Gebruik C.I.A. methode.
Eerst vriendelijk contact, dan interactie en vervolgens de verkoop actie.

✔ Hanteer K.I.S.S.
Hou het eenvoudig. Maak het visueel en weet dat je slechts 300 seconden hebt je zakelijke diensten in de spotlight te zetten.

✔ Gebruik spiekbriefje (lees bel script)
Een persoonlijk bel script zorgt dat je koers houdt. Je weet in te spelen op tegenargumenten en ontdekt of de klant heeft behoefte aan je diensten.

✔ Wees een marathonloper
Het bellen naar klanten vereist uithoudingsvermogen en meters maken zoals een marathonloper. Je komt jezelf een aantal keren tegen. Het is doorgaan ook na de 4e, 5e of 6e keer nee.

Weet dat de meeste dienstverleners afhaken na de 2e nee.

Daar liggen je kansen.

Meer items ontdek je bij: https://devries-adviesentraining.com/verkoop-meer-zakelijke-diensten-door-persoonlijk-bel-script/

#belscript #ondernemerschap #zakelijkediensten
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.