☛ Ben jij als zakelijke dienstverlener voldoende kritisch op het blijven ontwikkelen van je soft skills? Door deze skills ben je in staat een klik (Lees verder) te krijgen en vertrouwen op te bouwen met klanten.

☛ Weet jij echt te luisteren, mededogen te tonen en te balanceren tussen emotie en ratio? Deze vaardigheden bewust weten toe te passen bij kennismakinggesprekken, verkoopgesprekken en presentaties?

Daarmee ga je je positief onderscheiden van andere dienstverleners. Klanten gaan sneller voor je diensten kiezen.

Ontdek als zakelijke dienstverlener het geheim van soft skills. Krijg een klik en bouw vertrouwen op bij gesprekken met klanten. ☚

Interesse? https://devries-adviesentraining.com/ontdek-het-geheim-van-soft-skills-krijg-een-klik-en-bouw-vertrouwen-op-bij-gesprekken-met-klanten/

Ik ben Richard de Vries. Timmer ruim 29 jaar aan de weg als trainer en coach voor individuele deelnemers en teams binnen profit- en non-profit organisaties. Deelnemers willen door overtuigende verhalen van hun zakelijke diensten klanten boeien en binden.
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.