#1.

Ga met een glimlach op je mond en zelfvertrouwen bellen naar klanten.
Door een uitgekiende aanpak sta je te trappelen klanten enthousiast te maken over (Lees verder) je diensten en producten.

Je:
- Gaat kansen benutten
- Maakt zinvolle afspraken met potentiële klanten.
- Omzet groeit.Lees hier hoe de deelnemers de training waarderen.

#1.
“Door het verlies van een grote klus móest ik snel actie ondernemen om weer nieuwe opdrachten te krijgen… en om ondernemers te laten weten wie ik ben en wat ik doe bleef er maar één ding over: (lauw) bellen.

Richard heeft me geholpen met de mailing zodat het geheel van mail en belactie op elkaar kon sluiten. Uiteindelijk heeft het in ieder geval geresulteerd in een hele mooie grote opdracht”

#2
“Ik weet dat het werk op straat ligt. En toch …. . Ik onderneem geen actie want ik zie op te gaan bellen naar klanten. Ik heb geleerd om in echt in actie te komen”

Een individuele training waarbij Richard de Vries je gaat helpen. Hij heeft 1000-den telefoongesprekken met klanten van diverse organisaties en bedrijven op zijn naam staan.

Spreek ik je binnenkort? https://devries-adviesentraining.com/individuele-training-leer-hoe-je-telefonisch-klanten-binnenhaalt-zonder-op-te-zien-tegen-het-gesprek/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.