#Blog.

#Blog Hoe voorkom je telefoonangst? En daarmee uitstelgedrag!

Bellen naar (onbekende) klanten roept bij heel veel mensen angst op.

Het gevolg is uitstelgedrag.

Dat is jammer want (commerciële) (Lees verder) kansen blijven liggen.

In dit blog lees je meer over telefoonangst en hoe deze angst te overwinnen.

Lees HIER meer https://devries-adviesentraining.com/hoe-voorkom-je-telefoonangst-en-daarmee-uitstelgedrag/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

#Blog Door 5 oneliners met veel succes verkopen

– 6 reacties met ‘interessant’ van lezers Linkedin groepen

– “Met belangstelling heb ik, als strategisch commercieel adviseur, jouw (Lees verder) waardevolle oneliners en de praktische toepassing hiervan gelezen. Juist deze praktische toepassing spreekt mij aan”

Een goede oneliner is goud waard bij verkoop.

In dit blog staan 5 commerciële oneliners.

5 oneliners die doordacht en met meer succes verkopen mogelijk maken.

Nieuwsgierig welke oneliners het zijn?

Lees dan vooral verder https://devries-adviesentraining.com/door-5-oneliners-met-veel-succes-verkopen/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

#Blog Ervaren klanten bij telefoongesprekken een warm bad of een koude douche?

De telefonische c(r)ommunicatie staat centraal in deze blog. Van 6 bizarre voorbeelden van telefoongespreksterreur (Lees verder) gaan we naar de mogelijke oorzaak van telefoonangst. Door het toepassen van 2 praktische adviezen ervaren klanten (lees patiënten, burgers, klanten en collega’s) de telefoongesprekken als een warm bad.

Meer weten hoe bedrijven er voor zorgen dat klanten de telefoongesprekken niet als een koude douche ervaren?

Lees dan verder https://devries-adviesentraining.com/ervaren-klanten-telefoongesprekken-warm-bad-koude-douche/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.