#Blog.

#Blog Altijd goede prijzen bij verkoopgesprekken door 5 adviezen (5628 lezers)

De opmerking “dat is te duur” is voor verkopers een hoge psychologische drempel bij verkoopgesprekken.

Kijk (Lees verder) hashtag#video. Of lees onderstaande blog waarom verkopers hiermee worstelen en wat de schadelijke gevolgen van een angstige aanpak is.

Pas 1 of meer van de 5 adviezen toe en bereik altijd goede prijzen bij verkoopgesprekken.

Lees meer... https://devries-adviesentraining.com/altijd-goede-prijzen-bij-verkoopgesprekken-door-5-adviezen/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

#Blog Ontdek waarom actief luisteren je klanten gelukkig maakt
Reactie lezers: "Echt een interessant artikel" en "Dit werkt thuis ook… "

Een klant is net een echt (Lees verder) mens. Wil graag gezien en gehoord worden.

Een uitdaging.

Waarom?
Waar het aan ontbreekt is echt actief luisteren naar klanten.

Lees in dit blog:
- Wat dat aan problemen gaat opleveren.
- Wat de consequenties zijn.
- En hoe klanten gelukkig worden doordat ze gezien en gehoord worden.

Of je een goede luisteraar bent kan je ontdekken door een test van Manfred Kets de Vries.

Deze test vindt je op het einde van dit blog.

Lees meer

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Richard ST de Vries
Zojuist ·
#Blog Ontdek hoe deelnemer telefoonangst onder ogen zag. Uitstelgedrag heeft aangepakt met grote positieve gevolgen

In dit blog een voorbeeld van (Lees verder) een ondernemer die de angst te gaan bellen naar potentiële klanten onder ogen is gaan zien. En de moed bij elkaar heeft geraapt een individuele training te gaan volgen. Met enorme positieve gevolgen.

“Door het verlies van een grote klus móest ik snel actie ondernemen om weer nieuwe opdrachten te krijgen… en om ondernemers te laten weten wie ik ben en wat ik doe bleef er maar één ding over: bellen.

Simpel toch. Bellen. Nou nee…. als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel ondernemers lastig vallen, ik help ze veel liever …

Uiteindelijk heeft het in ieder geval geresulteerd in een hele mooie grote opdracht”

Voor de ondernemer kan je ook lezen ZZP’er, coach, zakelijk dienstverlener en trainer.

Veel mensen bevriezen bij de gedachte te moeten bellen naar klanten. Het gevolg is uitstelgedrag. Met negatieve consequenties als een verlies aan zelfvertrouwen, te weinig in actie komen en amper het hoofd boven water houden.

Ontdek hoe het aanpakken van telefoonangst en uitstelgedrag een enorm positief effect voor je heeft.

Lees meer https://devries-adviesentraining.com/ontdek-hoe-het-aanpakken-van-het-uitstelgedrag-een-enorm-positief-effect-heeft-voor-de-ondernemer/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Wat zeggen #lezers over #blog Bespaar tijd. Verdien euro’s. Gebruik deze #10 #tips voor succesvolle uitvoering van #telefonische #acquisitiegesprekken

– 22 reacties met ‘interessant’ van (Lees verder) lezers Linkedin groepen

– “Nuttige lijst voor iedereen die aan telefonische verkoop doet”

– “Net het duwtje wat ik nodig had om koudwatervrees te overwinnen”

De tips geven je een stevig fundament bij de uitvoering van telefonische verkoopgesprekken.

De 10 tips zijn gebaseerd op reacties van deelnemers en mijn ervaring als trainer aan commerciële telefoontrainingen. En de 1000-den telefoongesprekken met klanten van diverse bedrijven en organisaties.

Lees hier verder de 10 tips https://devries-adviesentraining.com/bespaar-tijd-verdien-euros-gebruik-deze-10-tips-voor-succesvolle-uitvoering-van-telefonische-acquisitiegesprekken/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

#Blog Hoe voorkom je telefoonangst? En daarmee uitstelgedrag!

Bellen naar (onbekende) klanten roept bij heel veel mensen angst op.

Het gevolg is uitstelgedrag.

Dat is jammer want (commerciële) (Lees verder) kansen blijven liggen.

In dit blog lees je meer over telefoonangst en hoe deze angst te overwinnen.

Lees HIER meer https://devries-adviesentraining.com/hoe-voorkom-je-telefoonangst-en-daarmee-uitstelgedrag/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.