#Handleiding

(Vernieuwde) Handleiding Telefonische Verkoopgesprekken:
🚀 Ontdek hoe je door een effectieve voorbereiding meer opdrachten uit telefoongesprekken haalt zonder pusherig te zijn.
🚀 Voor de zakelijke dienstverlener die (Lees verder) meer opdrachten wil halen uit telefoongesprekken zonder stress en slapeloze nachten.
🚀 Je met een glimlach gaat bellen naar klanten door een persoonlijk bel script zodat je nooit met je mond vol tanden komt te staan

3 Handige elementen voor meer opdrachten en geld verdienen met je zakelijke dienstverlening

De handleiding Telefonische Verkoopgesprekken is geschikt als je opdrachten moet verwerven en daarmee geld wil verdienen met je zakelijke dienstverlening.

“Door het verlies van een grote klus moest ik snel actie ondernemen om weer nieuwe opdrachten te krijgen… en om ondernemers te laten weten wie ik ben en wat ik doe bleef er maar één ding over: (lauw) bellen"

De handleiding zorgt dat je in minder tijd en minder verspilling van geld aansprekende resultaten gaat halen:

Nuttig als je:
🚀 Als een berg opziet tegen het bellen naar bestaande- en potentiële klanten
🚀 Niet verder komt dan de eerste 20 seconden

Voor een bescheiden investering kom je in het bezit van deze handleiding. Bestel hier

Ga opdrachten en omzet binnenhalen

#handleiding #zakelijke #dienstverlener

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Is zakelijk netwerken een vervelend avontuur voor je? Jij krijgt er de kriebels van en ziet er huizenhoog tegenop. Voor je heb ik geschreven de (Lees verder) Handleiding Zakelijk Netwerken. Vergroot je wereld. Creëert talrijke kansen in 2019.

Interesse? Geef een reactie en dan stuur ik het je toe...

#handleiding #netwerken #persoonlijke #ontwikkeling #howto #tips

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Wil jij twijfelende klanten overtuigen dat een afspraak over je zakelijke diensten nuttig is? Van een plezierig contact naar opdrachten. Daarover heb ik een handleiding (Lees verder) Bel Script geschreven.

Interesse? Geef een comment en dan stuur ik je de handleiding...

#handleiding #bel #script #klantenwerving

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Wil jij ontdekken hoe je de eerste 20 seconden van een telefonisch verkoopgesprek zonder kleerscheuren doorkomt? Bijna vanzelfsprekend een persoonlijk antwoord hebben op drempels zoals (Lees verder) "te duur" of "stuur de informatie maar op?".
Weten hoe je contact maakt op weg naar meer opdrachten.

De meeste verkopers gooien te snel de handdoek in de ring. Stellen zich timide op en hebben geen gesprek met potentiële klanten. Helemaal onnodig gaan kansen verloren. Is de kans op opdrachten minimaal.

Wil je nu echt meters gaan halen. In korte tijd resultaten halen?

Adviezen en aansluitend strategiegesprek helpt. Het brengt je over drempels heen. Je gaat beter met teleurstellingen om. Ontwikkel je de wil, uithoudingsvermogen en daagt de tiende nee je uit....

Gebruik de handleiding met 21 adviezen over telefonische verkoop. Ga slim klanten werven.

Klik hier https://bit.ly/2GHnmrj
Je staat er niet alleen voor. In een telefonisch strategiegesprek heb je de gelegenheid al je vragen te stellen over lastige situaties met klanten.

Maak gebruik van mijn ruim 29 jaar ervaring met 1000-den telefoongesprekken met klanten.

#handleiding #21 #adviezen #persoonlijke #ontwikkeling

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Is zakelijk netwerken een vervelend avontuur voor je? Je krijgt er de kriebels van en ziet er huizenhoog tegenop.

Ik heb goed nieuws. Voor je (Lees verder) heb ik de Handleiding Zakelijk Netwerken https://devries-adviesentraining.com/handleiding-zakelijk-netwerken-vergroot-je-wereld-creeert-talrijke-kansen-in-2019/ Vergroot je wereld. Creëert talrijke kansen in 2019.

Het helpt je over de angst voor zakelijk netwerken. Het is praktisch. Zonder flauwekul. Het helpt je persoonlijk en effectief te netwerken.

#handleiding #zakelijk #netwerken #privétraining #eBook

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.