#klantenwerving

Waarom kiezen deelnemers voor gratis online cursus Telefonische Verkoopgesprekken?

》Zij maken veel koffie afspraken met klanten door 19 adviezen telefonische verkoop.
》Zij geven niet op (Lees verder) als het slecht gaat door positieve en realistische mindset.
》Zij komen eerste 20 seconden voorbij en krijgen snel klik met klanten door persoonlijk bel script.

Wil jij dat ook?

Klik hier https://devries-adviesentraining.com/ja-ik-doe-mee-met-de-gratis-online-cursus-slim-klanten-werven-door-telefonische-verkoopgesprekken/
voor toegang naar de online cursus.

#onlinelearning #cursus #klantenwerving

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

✔Ben jij iemand die zich veel zorgen maakt en ben jij bang fouten te maken bij telefonische verkoopgesprekken.

Het is essentieel de focus te leggen waar (Lees verder) je invloed kan gaan uitoefenen.Weet dat volhouden loont.

👍 Jij hebt invloed hoe je reageert op negatieve opmerkingen van klanten.
👍 Jij bezit de discipline door te gaan ook al hoor je 10 keer nee achter elkaar.

Met een positieve mindset worden in een telefonisch verkoopgesprek kansen maximaal benut

👦 Wil jij een oppepper?
👦Met opgeheven en fris hoofd gaan bellen?

Volg dan op vrijdag 29 maart de workshop Slim klanten werven door telefonische verkoop.

Na de workshop ontvang je nog eens extra:

Na de workshop ontvang je nog eens extra:
- Handleiding Telefonische Verkoopgesprekken met:
✔ 19 adviezen over organisatie bel acties
✔✔ Hoe je een ijzersterk bel script maakt
✔✔✔Hoe positieve mindset je tot actie aanzet
✔✔✔✔Telefonisch voortgangsgesprek van 30 minuten.

Investering is 154,88 euro incl.

Er zijn nog 3 plaatsen.

Bestel hier je plaats

#workshop #telefonische #verkoop #klantenwerving

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Wil jij ook professioneel reageren op bezwaren van klanten tijdens telefonische verkoopgesprekken? Door het toepassen van 2 praktische invalshoeken de commerciële slagkracht vergroten? De methoden (Lees verder) zijn gebaseerd op mijn eigen ervaring en van 2 gelouterde verkopers.

Daarover heb ik een praktische online les geschreven.

Interesse? Geef een comment en dan ontvang je de online les

#howto #commerciële #slagkracht #onlinelearning #klantenwerving

De online les is een van de 4 onderdelen van (vernieuwde) online training SLIM KLANTEN WERVEN DOOR TELEFONISCHE VERKOOP - VAN CONTACT NAAR CONTRACT https://devries-adviesentraining.com/vernieuwd-online-training-slim-klanten-werven-door-telefonische-verkoop-van-contact-naar-contract/

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Wil jij twijfelende klanten overtuigen dat een afspraak over je zakelijke diensten nuttig is? Van een plezierig contact naar opdrachten. Daarover heb ik een handleiding (Lees verder) Bel Script geschreven.

Interesse? Geef een comment en dan stuur ik je de handleiding...

#handleiding #bel #script #klantenwerving

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Hoe overtuig ik twijfelende klanten dat een afspraak over mijn diensten nuttig is? Een vraag die ik vaak te horen krijg van zakelijke dienstverleners. Hoe (Lees verder) zorg je dat een plezierig telefoongesprek afspraken oplevert.

Veel gehoord zijn de opmerkingen “stuur je voorstel maar op de mail. Je hoort van mij” of “een mooie dienst maar ik moet nog even overleggen”.

Dat lijkt een begin van een zinvolle dialoog na het telefoongesprek. De praktijk is een stuk weerbarstiger.

Vaak is dat het begin van het einde. De klant laat niets meer van zich horen. En een terug bel afspraak eindigt bij de voicemail.

Dat wekt frustraties op en de overtuiging dat telefonische verkoopgesprekken geen effect hebben. Te gauw wordt dan de handdoek in de ring gegooid.

Feit is dat hoe enthousiast de klant ook klinkt en zegt te zijn er van alles kan mis gaan. Dat is een wetmatigheid waar je slim op kan inspelen.

Weet dat je niet iedereen echt gaat interesseren voor je diensten. Daar zijn legio verklaringen voor te vinden. Richt je op klanten die interesse en de bereidheid actie hebben je diensten te kopen.

Door een bel script krijg een goede indicatie of de klant echt interesse heeft. Dat is effectief aan de weg timmeren. Dat levert afspraken op.

#klantenwerving #belscript

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.