Richard ST de Vries
Zojuist ·
#Blog Ontdek hoe deelnemer telefoonangst onder ogen zag. Uitstelgedrag heeft aangepakt met grote positieve gevolgen

In dit blog een voorbeeld van (Lees verder) een ondernemer die de angst te gaan bellen naar potentiële klanten onder ogen is gaan zien. En de moed bij elkaar heeft geraapt een individuele training te gaan volgen. Met enorme positieve gevolgen.

“Door het verlies van een grote klus móest ik snel actie ondernemen om weer nieuwe opdrachten te krijgen… en om ondernemers te laten weten wie ik ben en wat ik doe bleef er maar één ding over: bellen.

Simpel toch. Bellen. Nou nee…. als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel ondernemers lastig vallen, ik help ze veel liever …

Uiteindelijk heeft het in ieder geval geresulteerd in een hele mooie grote opdracht”

Voor de ondernemer kan je ook lezen ZZP’er, coach, zakelijk dienstverlener en trainer.

Veel mensen bevriezen bij de gedachte te moeten bellen naar klanten. Het gevolg is uitstelgedrag. Met negatieve consequenties als een verlies aan zelfvertrouwen, te weinig in actie komen en amper het hoofd boven water houden.

Ontdek hoe het aanpakken van telefoonangst en uitstelgedrag een enorm positief effect voor je heeft.

Lees meer https://devries-adviesentraining.com/ontdek-hoe-het-aanpakken-van-het-uitstelgedrag-een-enorm-positief-effect-heeft-voor-de-ondernemer/
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.