De fabels over het gebruiken van bel scrips zijn legio.
- Onpersoonlijk.
- Je moet spontaan bellen.
- Door een bel script klink je als een robot.

Stuk (Lees verder) voor stuk lariekoek.

Een bel script vormt de rots in de branding van telefoongesprekken met klanten.

Je hebt een houvast. Je gesprekken worden persoonlijk en zakelijk. Je komt sneller tot de ontdekking dat de klant behoefte heeft aan je zakelijke diensten.

Werk altijd met een bel script zodat je:
– Zonder schroom gewoon de telefoon pakt
– Niet gaat hakkelen als de andere kant iets onverwachts zegt
– weet hoe je het gesprek opbouwt naar de uiteindelijk verkoop en je klant gewoon ‘JA’ tegen je zegt

Je weet het: de beller is sneller.

En met een goed bel script ga je een stuk zekerder de telefoongesprekken met je klant in.

Wat geeft dat een heerlijk gevoel: je pakt gewoon de telefoon en gaat in gesprek. Het maakt niet uit wat je klant zegt of welke onverwachte wendingen het gesprek maakt: je pakt altijd eenvoudig de draad weer op.

Jij bent ‘in the lead’. Je werpt een blik in de spiegel en krult je mondhoeken omhoog. Je klant hoort die mooie glimlach in je stem. En jij weet dat je klant gek is als ie nee zou zeggen.
Maak de wereld een stukje mooier, samen met je klant.

#bel script #telefoonetiquette #klantenwerving
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.