Online webinar Social Selling voor managers

Online, zie link
Van 16:30 tot 17:30

Marketingmanagers spelen een cruciale rol in de overgang naar een modernere verkoopstrategie. Ze zijn de beste enablers, zetten een standaard voor hun werknemers en moedigen hen aan om actief gebruik te maken van social selling-technieken. Dit webinar is ontworpen om managers te laten zien waarom en hoe 90% van de beste marketingprofessionals sociale verkooptactieken implementeert.

In deze editie presenteert Sarah Loessner . waarom en hoe u uw marketing- en verkoopactiviteiten naar het hoogste niveau van efficiëntie moet brengen met strategische accountgebaseerde marketing. In plaats van te wachten “tot sommige vissen in uw net zwemmen”, helpt accountgebaseerde marketing u vanaf het begin om de grootste kansen te identificeren. Door proactief naar strategische accounts te luisteren en een zeer persoonlijke koopervaring voor uw prospects te creëren, krijgt u nieuwe zakelijke kansen!

Je leert in ons live evenement:

– Wat is accountgebaseerde marketing en waarom is het belangrijk?

– Het belang van het afstemmen van uw verkoop- en marketingteams

– Identificatie van zeer relevante accounts en leads en hoe de LinkedIn Sales Navigator te gebruiken (Bonus: SmartLinks)

– Het creëren van een consistente klantervaring en persoonlijk bereik, om duurzame relaties op te bouwen met BDM’s

De wereld staat aan de vooravond van een digitale revolutie en deze digitalisering verandert de manier waarop we zaken doen snel. Naarmate de informatiekloof tussen koper en verkoper kleiner wordt, verandert het traject van de koper en vraagt ​​om een ​​geheel nieuwe benadering van verkopen. Social Selling is een tactiek die is ontworpen om te identificeren waar de kopers staan ​​en hen eerder in de koopcyclus te beïnvloeden. Verkopers die deze tactiek onder de knie hebben, hebben bewezen meer zakelijke kansen te hebben, meer connecties te hebben met zakelijke beslissers en kortere sluitingstijden.

We geloven dat de toekomst zal worden bepaald door hoe mensen digitale tools en sociale platforms zullen gebruiken. Daarom hebben we technologiebedrijven geholpen om de basis te leggen om te winnen in de sociale ruimte en we willen u op dezelfde manier helpen.

Over de presentator:

Sarah Loessner – Digital Business Consultant | Moderne verkopende coach

Als Digital Business Consultant en Modern Selling Coach ondersteunt Sarah bedrijven bij het benutten van de sociale ruimte – het vergroten van het bewustzijn en het in staat stellen van werknemers om het gebruik van digitale tools onder de knie te krijgen, wat uiteindelijk sterke bedrijfsresultaten oplevert. Haar ervaring varieert van marketing en bedrijfsontwikkeling tot het ondersteunen van B2B-professionals om het volledige potentieel van sociale media te benutten. Sarah begeleidt haar klanten bij het online opbouwen van hun professionele merk en positioneert zichzelf als ‘thought leaders’ voor hun doelgroep met als doel concurrerend te blijven in digitale transformatie.