Adviseur huisvesting businesscases (36 uur)

  • Aanneemsom
  • Overal
  • overigZakelijke dienstverlening
  • Uurtarief of aanneemsom: In overleg

Functieomschrijving
Je bent een ervaren adviseur huisvesting met ervaring in het zelfstandig opstellen van businesscases en/of vastgoedvraagstukken voor grotere organisaties.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever, een grote overheidsorganisatie, is op zoek naar een adviseur huisvesting businesscases. De sector faciliteert alle eenheden bij de realisatie van haar huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De opdrachtgever wil besparen op de huisvesting, wat een grote vastgoedoperatie noodzakelijk maakt. Dit vraagt om goed vastgoedmanagement en een versterking van de organisatie. Er wordt een omvangrijk huisvestingsprogramma opgesteld dat de komende 10 jaar wordt uitgevoerd. Voor de uitvoering hiervan zal een andere samenwerking met markpartijen en een intensievere samenwerking met andere publieke opdrachtgevers en kennisinstellingen nodig zijn. Het team Ruimtemanagement  is onderdeel van de sector Huisvesting, de adviseur huisvesting komt te werken binnen het team dat verantwoordelijk is voor de uitvoering van businesscases en reality checks en bestaat uit  6 medewerkers.

Wat ga je doen:

– Je stelt onderzoeksopdrachten en businesscases op en voert reality checks voor nieuwe of te ontwikkelen locaties uit.
– Je beheert, analyseert, evalueert en optimaliseert formats, rekentools onderzoeksopdrachten en businesscase-modellen.
– Je ontwikkelt onderdelen van het vakgebied waaronder methodes en methodieken.
– Je bevordert de deskundigheid van collega’s door specialistische kennis en vaardigheden over te dragen.

Wij vragen:

– Je hebt minimaal een afgeronde hbo-, bij voorkeur wo-opleiding in de richting van technische bedrijfskunde, bouwkunde of economie.
– Je hebt in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar relevante werkervaring opgedaan als adviseur huisvesting of een gelijkwaardige rol in een aantoonbaar politiek bestuurlijk gevoelige organisatie.
– Je hebt bij voorkeur:- In de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan in het zelfstandig opstellen van businesscases, haalbaarheidsstudies en/of vastgoedvraagstukken in de initiatiefase voor grotere (non-profit) organisaties met minimaal 50 projecten of locaties.
– Ervaring opgedaan met diverse stakeholders (intern en extern) met verschillende belangen. Deze ervaring is opgedaan in een grootschalige organisatie met complexe langdurige besluitvormingsprocessen.
– Aantoonbaar kennis van en ervaring met de laatste ontwikkelingen op het gebied van vastgoed en je kunt aantoonbaar deze ontwikkelingen vertalen naar bouw- en vastgoedvraagstukken.
– Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per 2 juli aanstaande beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juni 2019, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

 

Functie-eisen

Sollicitatieprocedure
Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór dinsdag 1 mei aanstaande en stuur je cv naar info@nullpia.nl. Ons referentienummer is 18176. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Over PIA:
PIA (Project Interim Advies B.V.) is jouw professionele partner op het gebied van persoonlijke loopbaanontwikkeling en projectmatige kennis- en kundevraagstukken. We richten ons op hoger opgeleiden die graag hun bijdrage willen leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

Onze professionals worden ingezet bij het oplossen van bedrijfskundige of technische vraagstukken binnen diverse (project)organisaties en het bedrijfsleven. PIA staat garant voor een zorgzame plaatsing van project- medewerkers, waarbij de veiligheid en gezondheid van de medewerker voorop staat.

Door de veranderende verhoudingen op de arbeidsmarkt, gaat de projectmatige inzet van specialistische kennis een steeds belangrijkere rol spelen bij de algehele bedrijfsvoering. PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid en kent een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers en professionals. Met een eerlijke en transparante handelswijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking.

Geinteresseerd in deze opdracht? Log in of maak gratis een profiel aan om contact op te nemen met dit bedrijf.