Adviseur projectbeheersing

  • Aanneemsom
  • Overijssel
  • bedrijfsadviesZakelijke dienstverlening
  • Uurtarief of aanneemsom: In overleg

Beste freelancer,

Functieomschrijving
U bent een adviseur projectbeheersing met ervaring met SSK-ramingen, leanmanagement, financiën en interne kwaliteitsborging binnen investeringsprojecten van een overheidsorganisatie.     

Wie?
Onze opdrachtgever, een provincie, is op zoek naar een adviseur projectbeheersing voor het project N340/N48 en N377 van de eenheid Wegen en Kanalen. De opdrachtgever wil de doorstroming op de provinciale wegen N340, N48 en N377 veiliger maken en de leefbaarheid verbeteren. Deze wegen zijn belangrijke transportassen in het Vechtdal. Het investeringsproject omvat de aanleg van een gedeeltelijk nieuw tracé, de opwaardering van het bestaand tracé met onder meer een onderdoorgang, VRI’s, fietstunnels, oversteken en rotondes en de aanleg van een nieuw knooppunt met de A28 met nieuwe kunstwerken en verbindingsbogen. Het project bevindt zich in de contractvoorbereidingsfase. Dit jaar wordt het hoofdcontract aanbesteed en in periode 2019-2023 volgt de realisatie. Het accent van deze functie ligt op de financiën.

Wat?
Wat u gaat doen en wat we van u vragen, leest u hieronder.

Taken

– U voert diverse uitvoerende en analytische taken uit op het gebied van financiën, interne kwaliteitsborging, scope en sturings- en verantwoordingsinformatie.
– U doorgrondt en analyseert SSK-ramingen en adviseert hierover.
– U bent verantwoordelijk voor het opstellen van projectbegrotingen op basis van gemaakte kosten, verplichtingen, mee- en tegenvallers en voortschrijdend inzicht.
– U draagt zorg voor het opstellen van financiële rapportages, analyses en overzichten.
– U voert budgetgesprekken en bent het aanspreekpunt voor financiële medewerkers.
– U raamt directe en indirecte gevolgkosten in het risicodossier en legt relaties met de planning.
– U levert een bijdrage aan het VTW-proces en termijnbetalingen van de opdrachtnemer.
– U bent verantwoordelijk voor het opstellen van het toetsplan en de vastlegging van audits.
– U legt kritische processen vast en stelt waar nodig verbeteringen voor.
– U legt documenten vast en controleert deze op juistheid en volledigheid.
– U ondersteunt de manager projectbeheersing bij het opstellen van rapportages en beleidsstukken.
– U onderhoudt het scope-overzicht en vervangt de projectondersteuner bij afwezigheid.
– U werkt samen met de manager projectbeheersing en de financiële medewerkers.

Eisen

– U beschikt minimaal over een afgeronde financiële / economische hbo-opleiding.
– U hebt ervaring met financiën en interne kwaliteitsborging binnen investeringsprojecten van een overheidsorganisatie.
– U hebt ervaring met het opzetten en onderhouden van een projectadministratie in SAP.
– U hebt kennis van en ervaring met SSK-ramingen en het adviseren hierover.
– U hebt ervaring met het werken met Excel.

Deze eisen zijn harde selectiecriteria. Als u hier niet aan voldoet, heeft reageren geen zin.

Wensen

– U hebt ervaring met leanmanagement.

Waar?
Zwolle

Wanneer?
De functie is per 12 februari beschikbaar voor 24-32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 1 jaar, met een optie tot verlenging. U kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Waarom?
Ter uitbreiding.

Functie-eisen

Sollicitatieprocedure
Hoe?
Reageer vóór maandag 22 januari 12:00 uur en stuur uw cv naar info@vandijkwerkt.nl. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer Stam, 078-6549060. Referentienummer 2018060.

Van Dijk Employment Services?
Wij adviseren en ondersteunen (project)organisaties bij kennis- en/of capaciteitsvraagstukken. Tot onze opdrachtgevers behoren projectorganisaties, (rijks)overheden, semi-overheden en organisaties uit het bedrijfsleven. Kijk voor meer informatie op http://www.vandijkwerkt.nl.

Geinteresseerd in deze opdracht? Log in of maak gratis een profiel aan om contact op te nemen met dit bedrijf.