Boekhouder voor StartUp Zwolle (Wekelijks)

Beste freelancers,

Wij zijn een start-up/scale-up, een particuliere onderneming waarbij je online eten kan bestellen. We zijn een snelgroeiende, leuke en frisse onderneming die gelooft in bewust, duurzaam en gezond! Voeg jij je bij ons team en laat je je meenemen in dit avontuur naar succes? Onze huidige administratie willen we graag uitbesteden. Dit houdt in dat je +/- een halve dag tot een dag per week bij ons zou komen werken. De werkzaamheden bestaan uit:

Financiële administratie

Wekelijks:

  • ING transacties downloaden, importeren in Exact en afletteren
  • SNS mutaties boeken
  • Debiteuren afletteren via memoriaal
  • Inkoopfacturen boeken
  • Crediteuren betalingen
  • Vraagposten uitzoeken

Maandelijks:

  • ICS afschrift downloaden en boeken
  • ING spaarrekening boeken
  • Factuur Rysst maken
  • Transitoria uitzoeken en boeken
    -Te betalen reiskosten
    -Te betalen rente
    -Te betalen overige kosten
    -Overlopende omzet
    -Totaal aan uitgegeven vouchers

Kwartaal:

  • Aangifte BTW indienen

HRM

Maandelijks:

  • Mutaties doorgeven aan 2Count
  • Reiskosten management betalen
  • Salarissen betalen
  • Loonbelasting betalen

Indien jij (een groot deel van) deze verantwoordelijkheden op je kunt nemen dan nodigen we je graag uit voor een gesprek. We bieden een marktconforme compensatie en leuke extraatjes.

Indien je meer kunt betekenen voor onze organisatie dan kunnen we altijd kijken wat tot de mogelijkheden behoort!

Geinteresseerd in deze opdracht? Log in of maak een profiel aan om contact op te nemen met dit bedrijf.


Sluit je aan bij de community