Zeer Gebruiksvriendelijke CRM Applicatie Bouwen

Beste freelancers,

Wij zoeken een freelancer die ons helpt met de ontwikkeling van een enorm simpel CRM systeem. Gebruiksvriendelijkheid dient zo eenvoudig te zijn dat werkelijk iedereen hiermee kan werken, omdat er mensen in onze organisatie mee moeten gaan werken die niet om kunnen gaan met meerdere verschillende functionaliteiten.

Het project
We starten met een persoonlijke afspraak op locatie met een uitgebreide briefing en eindigen het project ook met een persoonlijke afspraak voor oplevering en evaluatie. Het is de bedoeling dat het CRM/Projecten systeem opnieuw gebouwd wordt maar uiterst gebruiksvriendelijk is, zodat er op elk niveau mee gewerkt kan worden. Bij voorkeur wordt het werk bij ons op kantoor te Amsterdam gedaan, ik heb een rustige werkplek ter beschikking, desnoods een complete kamer voor u alleen.

De applicatie
Onze nieuwe CRM oplossing is een database met de volgende functionaliteit:

  • een klantenkaart met complete NAW + email gegevens
  • veld met de start project met bedrag en datum verkoper, (hier kan werknemer het eerste project invoeren van de desbetreffende klant)
  • 15 vervolgproject regels, hier kan werknemer alle projecten invoeren die de klant daarna met ons doet. (velden bestaan uit: project, bedrag, datum, aantekening)
  • een algemeen aantekeningen veld
  • bovenin de klantenkaart een balk met een aantal knoppen
    1. E-mail aan klant, hier wordt een mail gestuurd aan het emailadres uit de klantkaart, werknemer werkt met een algemeen emailadres als uitgaande mail
    2. E-mail contract aan administratie, hier wordt het nieuwe contract vanuit de nieuwe projectregel inclusief klantgegevens aan administratie gemaild, met de mogelijkheid Zakelijk of Privé
    3. Nieuwe notitie
    4. Zet in de agenda om terug te bellen
    5. Niet meer benaderen
    6. Terug naar agenda
  • Startscherm, agenda pagina met alle te bellen klantkaarten die dag als je op klant klikt opent de betreffende klantkaart,
  • een aantal filterknoppen voor de volgende overzichten:
    • projecten, hier kan je dus op alle projectnamen selecteren en krijg je een selectie van alle klanten in dat project
    • alles boven vrije invoer, hier kan de werknemer een bedrag invoeren en dan komen alle klanten die boven een bepaald bedrag hebben geïnvesteerd naar voren in de juiste selectie
    • alles onder vrije invoer, hier kan de werknemer een bepaald bedrag invoeren en dan komen in selectie alle klanten naar voren die onder een bepaald bedrag hebben geïnvesteerd

Het geheel het liefst online beschikbaar zodat meerdere mensen kunnen inloggen vanaf verschillende plekken.

Wie?
De opdracht willen we alleen aangaan na een fysieke afspraak / briefing, wij kunnen helaas niet reageren op freelancers die zeggen het prima te begrijpen en het zonder afspraak kunnen bouwen.
Daarnaast zoek ik iemand die het eenvoudig houdt en er geen uitgebreide applicatie van maakt. 

Ben jij de freelancer die bereid is om naar Amsterdam te komen, en voor wie gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Dan zie ik je reactie voorzien van portfolio graag tegemoet.

Geinteresseerd in deze opdracht? Log in of maak een profiel aan om contact op te nemen met dit bedrijf.


Sluit je aan bij de community