Workshop Professioneel Telefoneren

Bij Inspirid | stad Groningen
Van 08:00 tot 11:00

Waarom?
In drie uren de puntjes op de i’s zetten als het gaat om de vaardigheden:
– Klantgericht en klantvriendelijk telefoneren.
– De regie houden over gesprekken door actief luisteren, de juiste vragen stellen en samenvatten.
– Leren omgaan met ‘lastige’ en ‘veeleisende’ klanten, collega’s en leidinggevenden.

Voor wie?
Voor deelnemers die zich verder willen ontwikkelen en klanten met plezier en zelfvertrouwen te woord gaan staan:
– Door het uitwisselen van ervaringen met anderen.
– Door het oefenen van verschillende telefoongesprekken.
– Door praktische toelichting van belangrijke vaardigheden en daarbij het ontvangen van praktische tips. Tips die de volgende dag direct toegepast kunnen worden.

Praktische informatie
In de stad Groningen. Per workshop minimaal 4 en maximaal 8 deelnemers.

November
– Op woensdag 25 november. Workshop van 09.01 tot 12.01 uur.

Geef je gewenste op door middel van onderstaand aanmeldformulier. Je investering is 108,21 euro. Excl. 21% BTW.

Je ontvangt een factuur. Zodra het bedrag is overgemaakt, ontvang je een bevestiging met gegevens van de locatie.

Door trainer Richard S.T. de Vries
Ik help deelnemers verder met ★Beter Communiceren ★Echt Klantgericht Werken | door Blogs / Trainingen / Workshops | 100-den deelnemers getraind | MKB, zakelijke dienstverlening, zorg en overheden.

Reacties deelnemers
– “Met de aangeleerde vaardigheden voeren de medewerkers beter gesprekken met onze klanten“

– “Richard S.T. de Vries heeft mij in korte tijd veel geleerd over telefonische (verkoop)gesprekken.
Gisteren een acquisitiegesprek gehad over de telefoon. Resultaat is dat ik volgende week bij hun aan tafel zit! Dit dankzij Richards adviezen!”