Ontdek het opkomende fenomeen Co-creatie op de MARUG Marketing Conference 2014!
Op woensdag 5 maart 2014 zal dit voor de 25e keer gehouden worden in Martiniplaza te Groningen.
Thema
De MARUG Marketing Conference is het uitgelezen moment voor bedrijfsdeelnemers om lezingen en verdiepingsseminars te volgen rondom het opkomende fenomeen Co-creatie.
Complete afdelingen waar innovatieve ideeën worden ontwikkeld en uitgewerkt behoren tot het verleden. Het moderne bedrijf besteedt dit uit aan de expert: de consument. Dit nieuwe outsourcing project heet “co-creation” en houdt in elke vorm van samenwerking dat wordt aangegaan met zowel de consument, de concurrent als de leverancier om tot nieuwe ideeën, producten en strategieën te komen.
Onder andere de volgende vragen zullen behandeld worden door onze sprekers:
– Wat is co-creatie nou eigenlijk? – Professor Krafft van de Universiteit van Munster
– Wat doet co-creatie met je merkwaarde? – Patrick Stal (CEO Interbrand Benelux)
– Hoe gebruik je co-creatie om voor te blijven op je concurrenten? – Arthur van Es (CMO Volvo Nederland)
– Hoe zet je consumenten in om tot nieuwe ideeën te komen? Voorbeelden zijn Lays maak de smaak en ING Jumpstart. – Michel Otten en Heidi van Eijk (Marketing- en brand manager Lays en ING)
– Hoe een duurzame relatie op te bouwen met je klanten? – Hans Zijlstra (Head of customer insights KLM)
– Hoe faciliteer je Business2Business co-creatie? – Raul Pesch (operations manager Microsoft)
– Wat is de toekomst van Co-creatie? – Frank Weijers (CEO Unilever Benelux)
De dagvoorzitter van dit jaar is Dirk Zeelenberg. Dirk is niet alleen acteur (onder andere in de populaire serie Divorce) maar ook ondernemer. Hij is initiatiefnemer achter ‘’spread the brand’’, een bedrijf dat brandawareness campagnes op Twitter heeft door middel van invloedrijke Twitter accounts.
Waarom deelnemen?
De conference is een investering in uw kennis. Niet alleen verkrijgt u de laatste inzichten over Co-creatie door inspirerende lezingen van verschillende bedrijven, maar u neemt ook deel aan verdiepingsseminars van vooraanstaande bedrijven speciaal voor bedrijfsdeelnemers. De voertaal tijdens de conference is Nederlands. Tevens biedt de conference de ultieme mogelijkheid tot netwerken met high-potentials en professionals.
!Nu inschrijven!
– Onderneem ‘t ledenprijs van €149, – per persoon i.p.v. €199, – met kortingscode: onderneemhetMMC2014
– Extra korting bij meerdere aanmeldingen per bedrijf!
Prijzen overzicht
1 persoon € 199,- p.p.
2 personen € 149,- p.p.
3 personen € 119,- p.p.
Vanaf 4 personen € 99,- p.p.
Inschrijven kan van 1 januari tot 28 februari via www.marugconference.nl onder Sign up → Professional.
We hopen u dit jaar te zien op de MARUG Marketing Conference 2014!