Conversational Conference 2021 – Chat, messasing, AI & chatbots

Online, zie link
Van 10:00 tot 15:00

HÉT ONLINE EVENT OVER
Chat, messaging, voice, AI & chatbots

Een excellente digitale strategie is key als het gaat om klantcontact. Hoe dragen voice en chatbots bij aan de bereikbaarheid, reputatie en klanttevredenheid van jouw organisatie? En hoe slaag je erin om je customer service team of contact center omnichannel in te richten, en tegelijk ook toch snel én persoonlijk te communiceren?

Tijdens de 6e (virtuele) editie van Conversational Conference ontdek je wat er speelt op het vlak van digitalisering en automatisering van klantcontact, mede onder invloed van de actuele veranderingen in de samenleving.

Schuif aan bij inspirerende keynotes, neem deel aan praktische expertsessies en breid je netwerk (verder) uit. Op donderdag 23 september vanaf 10.00 uur bij jou in het thuiskantoor.

Tip: Met je ticket heb je nog 5 maanden toegang tot alle opnames en presentaties, dus je hoeft helemaal niets te missen!