#verkoop?

Weet jij waarom de verkoper bij #verkoop van #zakelijkediensten LSD moet gebruiken? Klanten stellen lastige vragen, aarzelen en stellen beslissingen uit. Ze zijn even voorspelbaar (Lees verder) als het weer.

✔Als verkoper is het dan handig altijd #LSD te gebruiken.

Ontdek hier hoe ☟☟☟

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Weet jij als zakelijke dienstverlener welke 3 woorden altijd werken bij het bezwaar van de klant "te duur...". 3 woorden die de kans op een (Lees verder) deal gigantisch doen groeien.

Deze 3 woorden zijn "hoe bedoel je...?"

De voordelen van deze opmerking zijn:
# De bal teruggeven aan de klant en hij zo exact mogelijk aangeeft wat hij te duur vindt.
# Dat de klant zijn mening geeft over je dienst.
# Gericht gaan inspelen op de wensen van de klant.
# Door de LSDD methode (luisteren, samenvatten, doorvragen en doorpakken) dat je controleert of je de klant goed begrepen hebt.

Dat voorkomt peperdure misverstanden, eindeloze twistgesprekken en weinig geld verdienen.
In de kern draait het om de wensen van de klant. En door de woorden “hoe bedoel je … ” start het verkoopgesprek.

Je komt snel tot de kern en overbodige details worden achterwege gelaten. Je bereikt in minder tijd betere verkoopresultaten.

#verkoop #zakelijke #diensten

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
Richard ST De Vries
Comment hidden. Show this comment
Richard ST De Vries Bedankt voor de like Maurice Knevelman

✔Ben jij iemand die zich veel zorgen maakt en ben jij bang fouten te maken bij telefonische verkoopgesprekken.

Het is essentieel de focus te leggen waar (Lees verder) je invloed kan gaan uitoefenen.Weet dat volhouden loont.

👍 Jij hebt invloed hoe je reageert op negatieve opmerkingen van klanten.
👍 Jij bezit de discipline door te gaan ook al hoor je 10 keer nee achter elkaar.

Met een positieve mindset worden in een telefonisch verkoopgesprek kansen maximaal benut

👦 Wil jij een oppepper?
👦Met opgeheven en fris hoofd gaan bellen?

Volg dan op vrijdag 29 maart de workshop Slim klanten werven door telefonische verkoop.

Na de workshop ontvang je nog eens extra:

Na de workshop ontvang je nog eens extra:
- Handleiding Telefonische Verkoopgesprekken met:
✔ 19 adviezen over organisatie bel acties
✔✔ Hoe je een ijzersterk bel script maakt
✔✔✔Hoe positieve mindset je tot actie aanzet
✔✔✔✔Telefonisch voortgangsgesprek van 30 minuten.

Investering is 154,88 euro incl.

Er zijn nog 3 plaatsen.

Bestel hier je plaats

#workshop #telefonische #verkoop #klantenwerving

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

Sta je voor de spannende, zenuwslopende uitdaging klanten te gaan of moeten bellen voor meer omzet?

Het is 1 van de activiteiten die slapeloze nachten en (Lees verder) eindeloos gedraal kunnen opleveren. Van uitstel komt vaak afstel. En te vaak wordt te gauw de handdoek in de ring gegooid.

Dat is jammer. Een slimme beller is sneller. Heeft Nederland onder handbereik met een schat aan kansen.

Om je in beweging te krijgen en te houden heb ik voor je:
– Ontvang 21 adviezen om slim klanten te werven door telefonische verkoop

– Na gratis strategiegesprek sta je niet met de mond vol tanden bij ‘lastige’ klanten

– Gebruik slimme manieren om via telefonisch contact meer omzet te halen

Het motiveert je niet te blijven hangen in het eindeloos lezen van e-mails en social media berichten. Te lang blijven hangen in de voorbereiding door het te lang blijven hangen op websites.

Klanten waarderen gesprekken op een professionele en persoonlijke manier.

Wil je weten hoe je slim klanten gaat werven door telefonische verkoop?

Klik hier https://devries-adviesentraining.com/klik-hier-ontdek-de-manier-van-slim-klanten-werven-van-telefonisch-contact-naar-meer-omzet/

Ontdek de manieren van telefonisch contact naar meer omzet.

#klantenwerving #adviezen #telefonische #verkoop #strategiegesprek

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.

- #Loop je #steeds #tegen #dichte #deuren #op bij #telefonische #verkoop?

- De moed zakt je in de schoenen bij het idee dat je moet gaan (Lees verder) bellen.

Ik heb goed nieuws. Een peptalk helpt.

Bel me. Maak gebruik van mijn ruim 29 jaar ervaring met meer dan 1000-den telefoongesprekken.

Je krijgt advies. Een bemoedigende schouderklop.

Je gaat kansen grijpen bij telefonische verkoop.

Vraag hier je gesprek aan: https://devries-adviesentraining.com/ik-wil-antwoord-op/

Bereik beter resultaat na telefonisch adviesgesprek

meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.