Hoe vraag je een goede prijs voor zakelijke diensten bij verkoopgesprekken is een worsteling voor zakelijke dienstverleners.

Gebruik 5 praktisch bewezen diensten en je voorkomt dat (Lees verder) je ver onder de prijs gaat werken.

“Dat is te duur” Of “”geen belangstelling” is een doemscenario voor veel trainers, coaches, financiële dienstverleners, websitebouwers en overige ondernemers in de zakelijke dienstverlening.

Door een angstige aanpak volgen schadelijke gevolgen voor de geloofwaardigheid van de dienstverlening, omzet en continuïteit van bedrijven.

Hard op de goede prijs. Wees zacht voor de klant
De grote valkuil is aardig gevonden te worden en daarom direct in prijs te gaan zakken. Wat volgt is een plezierig gesprek over koetjes en kalfjes. Je hoeft niet in de verdediging noch in de aanval te gaan.

Nu is de klant blij en jij bent dat ook want je hebt iets verkocht. Pushen heb je niet toegepast. Leuren en zeuren over je zakelijke diensten is achterwege gebleven.

Dat kan echt anders. Hoe anders?

Dat beschrijf ik in 5 praktisch bewezen adviezen. Pas 1 of meerdere adviezen toe. Doe er je voordeel mee! https://devries-adviesentraining.com/hoe-vraag-je-een-goede-prijs-voor-zakelijke-diensten-bij-verkoopgesprekken-gebruik-5-praktisch-bewezen-adviezen/

#training #verkoopgesprekken #goede #prijzen #coaching #workshop
meld je aan of log in om dit bericht te liken of er op te reageren.
Richard ST De Vries - De Telefoontrainer
Comment hidden. Show this comment
Richard ST De Vries - De Telefoontrainer N.B. is direct actie vereist? Wil je in korte tijd goede prijzen en daarmee meer omzet halen. Boek dan hier een vrijblijvend, telefonisch strategiegesprek https://devries-adviesentraining.com/wat-is-je-vraag/