Alles over succesvol reorganiseren

Online, zie link
Van 15:00 tot 16:00

Dit webinar is uitsluitend voor beslissers: ondernemers (met personeel), MT en directies die op zoek zijn naar kennis en advies om rondom reorganiseren. Dit webinar valt onder de webinar reeks ‘Financieel navigeren in tijden van recessie’.

In dit webinar geven we antwoord op de volgende vragen:
Wanneer is een reorganisatie nodig en wat is dan het juiste moment?
Wat kost een reorganisatie?
Welke ontslag opties zijn er en waar moet je rekening mee houden?
Hoe kan je succesvol reorganiseren in combinatie met NOW 2.0?
Hoe hard ga je reorganiseren?
Over de experts:
VIE People heeft met haar scale-up klanten helaas soms ook te maken met downscaling. Hoe pak je dit proces aan? Welke routes zijn er? Welke volgorde hanteer je? En misschien nog wel dé belangrijkste vraag: waar let je op qua communicatie? Reindert Kriek, Head of VIE People Rotterdam, sluit hiervoor aan als HR expert.

Namens Greyt zal oprichter Martijn Wassink het webinar hosten. In het expert panel sluiten Greyt CFO’s Pieter van der Maas en Tim Janssen aan. Beiden hebben veel ervaring in herstructeringen, integraties en reorganisaties. Pieter in de maakindustrie, Tim bij ambitieuze, internationale scale-ups.

LIVE WEBINAR
AANMELDEN
‘Alles over succesvol reorganiseren’
Dinsdag 16 juni | 15:00 – 16:00 uur

Kun je er niet live bij zijn? Meld je dan alsnog aan en we sturen je achteraf de opname toe per mail!

Voor wie is dit webinar?
Dit webinar biedt de mogelijkheden om:
Business- en praktijkinzichten rondom succesvol reoganiseren mee te nemen vanuit ervaren CFO’s en HR experts
Vooraf input te sturen in de vorm van vragen om het webinar extra relevant te maken
Live antwoorden te ontvangen op je meest prangende vragen
Via de chat (annoniem) te sparren met andere ondernemers

Tijdens dit webinar haakt Reindert Kriek, HR expert van VIE People aan. Het panel van ervaren CFO’s en HR experts deelt (ook via de chat) live kennis, praktijkervaringen en inzichten om succesvol te reorganiseren.