Bijeenkomst Retail Academy | De P van Klantgerichtheid | 19 april 2017

Martiniplaza, Leonardspringerlaan 2, Groningen
Van 20:30 tot 21:15

Op 19 april 2017 staat alweer de eerste bijeenkomst gepland van de Groninger Retail Academy. Een bijeenkomst die dit keer volledig in het teken staat van: De P van Klantgerichtheid.

Elk klantcontact is ANDERS en het verschil maak je door contact PERSOONLIJK te maken. Elk gesprek, elk klantcontact is als een maatpak, wat wíl die klant? Tijdens deze bijeenkomst wordt je geïnspireerd om nog meer (toekomstige)
klanten te verleiden door te zorgen voor nog meer koopplezier. Bij jou in de winkel is klant zijn wél makkelijk en leuk, elke dag! Meer koopplezier zorgt voor meer omzet en voor nog meer blije klanten.

De professionals van Shopology hebben jarenlange ervaring in onder andere de retail en horeca en veel kennis van consumentenpsychologie en neuromarketing. De klantbeleving optimaliseren en het (onbewuste) koopgedrag positief beïnvloeden is waar zij goed in zijn.

Locatie:
Martiniplaza

Programma:
18.30 uur inloop met broodjes en soep
19.00 uur aanvang programma
20.45 uur afsluiting en borrel
21.15 uur einde

De bijeenkomst is kosteloos bij te wonen, aanmelden kan via www.groningerretailacademy.nl