Online cursus Customer feedback Methoden & technieken om klantfeedback te verzamelen

Online, zie link
Van 10:00 tot 11:00

Een betere klantbeleving begint bij het luisteren naar wat klanten vinden van jouw organisatie, wat ze zeggen over je producten/diensten, je medewerkers en je service. Hoe verzamel je klantfeedback? Hoe vertaal je klantdata naar klantinzichten? En hoe gebruik je die inzichten voor het optimaliseren van bijv. customer journeys?

Tijdens deze online cursus leer je welke methodieken je kunt inzetten om te ontdekken wat klanten écht van je vinden. Denk aan klantinterviews, klantarena’s, klantsafari’s, text mining en social listening. Ook leer je hoe je uit deze enorme hoeveelheid data in 5 stappen de juiste klantinzichten haalt.

Resultaat
Je weet hoe je inzicht krijgt in de klantbeleving
Je hebt handvatten om de customer experience en customer journey te verbeteren
Je hebt kennisgemaakt met diverse methodieken om klantfeedback te verzamelen
Je hebt een 5-stappenplan voor het vertalen van klantdata en -feedback naar klantinzichten
Je hebt een stevige basis om direct aan de slag te gaan
Programma
Inzicht krijgen in de klantbeleving
Klantinzichten verzamelen
Klantinzichten gebruiken om de klantbeleving te verbeteren
Customer insights
Welke klantdata heb je nodig?
Klantdata vertalen naar klantinzichten
Voorbeelden van tekstanalyse (text mining)
Social listening
Voor wie
Deze training is bestemd voor iedereen die verantwoordelijk is voor en/of betrokken is bij klantcontact, customer service en het verbeteren van de klantbeleving.

Denk aan: marketingmanagers, online marketeers, communicatieprofessionals en customer experience-professionals.