SMC050: LINDA & Wehkamp.nl over hun digitale keuzes

Martiniplaza Groningen
Van 17:40 tot 20:00

LINDA MEETS WEHKAMP

De digitale wereld van fashionista’s, bloggers, vloggers, magazine’s en webshops ontwikkelt zich razendsnel. Op 18 mei komen LINDA magazine en Wehkamp.nl vertellen over hun digitale keuzes. LINDA maakt de koppeling tussen een print magazine en een online platform. Hoe zorg je dat het elkaar aanvult? Wehkamp is ook bezig met een online contentmagazine, maar juist vanuit een hele andere achtergrond: een webshop. Hoe maak je die verandering door; van webshop naar contentbrand? En wat zijn de trends op dit gebied?

Wie komen er spreken?
Leanne Hermans & Jossine Modderman spreken namens Linda digital.
Het magazine kent iedereen, maar hoe vertaal je dit naar een digitale strategie. En wat maakt dat je kiest voor een nieuwssite LINDA voor vrouwen? Leanne en Josinne nemen ons mee in hun verhaal LINDA does Digital.

Puck Landewe spreekt namens Wehkamp
“Ik wil met wehkamp.nl het grootste contentplatform van Nederland worden. Op dit moment is alleen LINDA groter. Elle, Glamour en Voque zijn we al lang voorbij.”
Dit is de ambitie waar Puck met haar team hard aan werkt en ons alles over komt vertellen 18 mei. Hoe verander je een webshop in een contentbrand?

Via www.smc050.nl (knop RSVP) meld je je aan voor de COMMUNITY van de SMC050. Je moet je dan zelf nog aanmelden voor het aankomende EVENEMENT van de SMC050 avond. Dat kan via de RSVP knop bij het evenement http://www.meetup.com/SMC050/events/220827772/?action=detail&eventId=220827772

SMC050 is een initiatief om professionals, bedrijven en experts op het gebied van social media, technologische trends en digitale innovatie in de regio bij elkaar te brengen. 1x in de 6 weken een avond met 2 of 3 lezingen @MartiniPlaza. SMC050 is voor iedereen toegankelijk en vereist geen minimale kennis van social media. Interesse in deze vorm van communicatie is genoeg.

Toegang is op basis van waardebepaling achteraf (minimaal 10 euro).