Training Van Koud naar Warm bellen: Met meer zelfvertrouwen meer verkopen

In de stad Groningen | 8 februari en 15 februari
Van 10:00 tot 12:00
Zie je als een berg tegenop om te gaan bellen naar potentiële klanten?
Vervelend. Misschien heb je al pogingen ondernomen en gebeld naar klanten. Je bent geconfronteerd met heel vaak een nee. Een nee door “geen belangstelling”. Of “bel over een paar maanden maar meer”. Of “nu komt het nu uit. Bel volgende week maar weer”.
Dat vergt heel veel van je. Het vergt doorzettingsvermogen. Het vergt geloof in je diensten en producten. En dat valt niet mee. Het gevolg is dat heel veel de handdoek in de ring gooien.
Herken je daar in?
Kies dan voor de training Van koud naar warm bellen: Met zelfvertrouwen meer verkopen
De training heeft als effect: “Net het duwtje wat ik nodig had om mijn koudwatervrees te overwinnen om aan de slag te gaan met telefonische verkoopgesprekken
Het resultaat is dat:
– Je sneller kansen pakt die anderen laten liggen.
– Je commerciële slagkracht groeit bij gesprekken. (live en aan de telefoon).
– Je verkoopt in korte tijd meer diensten en producten.
Per deelnemer
 468 euro (ex 21% btw)

Waar?
In de stad Groningen.
Van 09.01 tot 12.01 uur.
Iedere training telt 2 resultaatgerichte bijeenkomsten
Wat zeggen deelnemers
– “Ik heb met veel plezier de individuele training ‘Telefonische Verkoopgesprekken’ van  Richard de Vries gevolgd.  Het resultaat? Ik bel met meer zelfvertrouwen en succes naar interessante klanten”
– “Goede voorbereiding typeert Richard, evenals dynamiek en zakelijkheid.
Daarnaast kan je vreselijk met hem lachen
– “Nog enorm bedankt voor de intense training. Ik heb er heel veel van opgestoken. Gisteren een verkoopgesprek gehad over de telefoon en mezelf voorgenomen dat ik tijdens het gesprek de deal niet hoef te sluiten. Resultaat is dat ik volgende week bij hun aan tafel zit! Dankzij jouw adviezen!!!”
P.S.
De training is gebaseerd op mijn ruim 29 jaar ervaring bij 1000-den telefoongesprekken als ondernemer en trainer bij De Vries advies & training.