Uniek Linkedin Symposium in MartiniPlaza

Martiniplaza
Van 12:00 tot 18:00

Studenten eventmanagement van de Hanzehogeschool organiseren, in samenwerking met MartiniPlaza een speciale Linkedin middag plaats, genaamd LINKED. Een primeur in de Benelux.

Vragen als ‘welke ondernemer genereert echt leads via dit platform?’ ‘wie gebruikt de companysectie pro-actief?’ ‘hoe netwerken we eigenlijk in de nieuwe netwerkeconomie?’ staan deze dag centraal.

Voor wie?
LINKEd is het eerste Linkedin Symposium in de Benelux en is gericht op marketing- en communicatieprofessionals, ondernemers, zzp’ers, sales- en accountmanagers en iedereen met digitale interesse.

Met o.a. Martijn Aslanders, Jarno Duursma en Perry van Beek.
De middag bestaat uit een aantal plenaire sprekers die de context zullen neerzetten. De workshops behandelen de pragmatische ‘hoe en wat vragen’ en tot slot zal er plenair worden afgesloten met inspirerende best cases. Voor het volledige programma, ga naar www.linkedsymposium.nl

Ruim 30% korting voor leden van Onderneem ‘t
LINKED kost 95 euro excl. btw. Een commerciële investering die het zeker waard zal zijn. Leden van Onderneem ‘t ontvangen 30 euro korting en betalen slechts 65 euro excl. btw. Klik daarvoor op ‘prijssoort’ wanneer u tickets bestelt, en vervolgens op ‘PT’. Vul daaronder onder bij ‘partners’ de code mp2801 in. U kunt de procedure dan verder vervolgen.

Inclusief het boek ‘Linkedin Marketing in 60 minuten’
Ticketprijzen zijn overigens ‘all inclusive’, ofwel inclusief programma, parkeren, garderobe, catering en het boek ‘Linkedin Marketing in 60 minuten van Martine Meijburg. U ontvangt het boek bij vertrek.

Voor meer info, programma, contact, tickets, ga naar www.linkedsymposium.nl